FALTA, M. Marketingový mix společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti zlepšení současného stavu marketingového mixu ve společnosti TOTEM BIKES s.r.o. Autor v práci prokázal schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře využitelné ve společnosti, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Návrhy vycházejí z velmi dobré znalosti prostředí podniku autorem práce. Diplomant pracoval samostatně, aktivně a se zájmem. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: Konzultoval jste Vámi navržené návrhy s vedením společnosti? Pokud ano, jak tyto návrhy a jejich případnou následnou realizaci vnímají?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Cíl práce byl naplněn. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Autor zvolil vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody, včetně dotazníkového šetření. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Diplomant je schopen popsat dosažené výsledky a vyvodit z nich patřičné závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Diplomant se snažil objektivně zhodnotit své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů, možných rizik realizace návrhů a očekávaných přínosů. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Předloženou diplomovou práci pana Marka Falty doporučuji k obhajobě. K doporučení mne vedou následující důvody: • komplexní provedení analýzy současného stavu marketingu v naší společnosti • předložení konkrétního návrhu na řešení nedostatků v oblasti marketingu pomocí vhodných marketingových nástrojů, což je pro naši společnost důležité • práce je zpracována velmi pečlivě a přehledně • samostatnost autora při zajišťování relevantních informací o současném stavu trhu v segmentu elektrokol • velmi dobré grafické úpravy.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 118241