CAKLOVÁ, G. Návrh marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Novák, Petr

Bakalářská práce se zabývá návrhem na změny nástrojů marketingového mixu se záměrem zvýšit počet zákazníků zvoleného podnikatelského subjektu. Studentka zpracovala práci na velmi dobré úrovni a dalo by se konstatovat, že cíle bylo dosaženo, což je uvedeno na základě pravděpodobně nejnovější informace před odevzdáním v závěru práce. Zvýšení počtu zákazníků studentka v ekonomickém zhodnocení demonstrovala na propočtu tržeb. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1) Vyjádřete očekávaný nárůst zákazníků při realizaci Vašich návrhů. 2) Jak uvádíte v závěru práce, Vaše návrhy byly již otestovány. Můžete uvést, jak bude dále postupováno v realizaci či v jaké fázi je realizace návrhů v současnosti?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů D Cíl byl splněn částečně z pohledu zvýšení počtu zákazníků, autora pravděpodobně propočítala zvýšení z pohledu nárůstu tržeb. O zvýšení počtu zákazníků je pojednáno až v závěru.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Zvolený postup a použité metody odpovídají standardu.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Studentka prokázala schopnost interpretovat zjištěné výsledky a adekvátně z nich vyvozovat závěry.
Praktická využitelnost výsledků A Výsledky práce je reálně aplikovatelné do praxe.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Po formální stránce, použité terminologii a odborné jazykové úrovni je práce na velmi dobré úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Drobné formální nedostatky v uvádění citací neovlivňují citační etiku.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Navrátil, Ladislav

Zpracování bakalářská práce vykazuje dobré postupy v aplikaci získaných znalostí v oblasti marketingu. Postup při zpracování jednotlivých oblastí tématu bakalářské práce odpovídá reálnému postupu v praxi a vykazuje i velice dobrý, poctivý a kreativní přístup ke zpracování daného tématu, zejména v oblasti získávání dat a analýzy stavu a postavení společnosti na trhu, kde byly správně použity nástroje pro marketingovou analýzu. Zpracované návrhy a doporučení pro společnost jsou dobře a přehledně zpracované, včetně časového harmonogramu. Kladně hodnotím i to, že v rámci návrhů a doporučení nebylo zapomenuto na oblast personálního zabezpečení realizace návrhů. Vzhledem k uvedenému odůvodnění a hodnocení dílčích částí doporučuji práci k obhajobě s hodnocením A.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 102758