CAKLOVÁ, G. Návrh marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Bakalářská práce se zabývá návrhem na změny nástrojů marketingového mixu se záměrem zvýšit počet zákazníků zvoleného podnikatelského subjektu. Studentka zpracovala práci na velmi dobré úrovni a dalo by se konstatovat, že cíle bylo dosaženo, což je uvedeno na základě pravděpodobně nejnovější informace před odevzdáním v závěru práce. Zvýšení počtu zákazníků studentka v ekonomickém zhodnocení demonstrovala na propočtu tržeb. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1) Vyjádřete očekávaný nárůst zákazníků při realizaci Vašich návrhů. 2) Jak uvádíte v závěru práce, Vaše návrhy byly již otestovány. Můžete uvést, jak bude dále postupováno v realizaci či v jaké fázi je realizace návrhů v současnosti?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | D | Cíl byl splněn částečně z pohledu zvýšení počtu zákazníků, autora pravděpodobně propočítala zvýšení z pohledu nárůstu tržeb. O zvýšení počtu zákazníků je pojednáno až v závěru. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Zvolený postup a použité metody odpovídají standardu. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Studentka prokázala schopnost interpretovat zjištěné výsledky a adekvátně z nich vyvozovat závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | A | Výsledky práce je reálně aplikovatelné do praxe. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Po formální stránce, použité terminologii a odborné jazykové úrovni je práce na velmi dobré úrovni. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Drobné formální nedostatky v uvádění citací neovlivňují citační etiku. |
Zpracování bakalářská práce vykazuje dobré postupy v aplikaci získaných znalostí v oblasti marketingu. Postup při zpracování jednotlivých oblastí tématu bakalářské práce odpovídá reálnému postupu v praxi a vykazuje i velice dobrý, poctivý a kreativní přístup ke zpracování daného tématu, zejména v oblasti získávání dat a analýzy stavu a postavení společnosti na trhu, kde byly správně použity nástroje pro marketingovou analýzu. Zpracované návrhy a doporučení pro společnost jsou dobře a přehledně zpracované, včetně časového harmonogramu. Kladně hodnotím i to, že v rámci návrhů a doporučení nebylo zapomenuto na oblast personálního zabezpečení realizace návrhů. Vzhledem k uvedenému odůvodnění a hodnocení dílčích částí doporučuji práci k obhajobě s hodnocením A.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 102758