ŠKRLANT, J. Marketingová strategie vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V předložené diplomové práci oceňuji systematicky zpracované analýzy současného stavu společnosti. Připravené návrhy pak vycházejí ze závěrů z analýz a stanovených strategických cílů. Návrhy jsou přehledně členěny dle jednotlivých dílčích strategií dle prvků marketingového mixu. Jsou následně doplněny o základní ekonomické zhodnocení. Otázka k obhajobě: V čem spatřujete nejvýznamnější rizika pro realizaci Vašich návrhů? Jak lze tato rizika eliminovat?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Štěrc, Jiří

Marketingová strategie vybraného podniku T.P.F. group s.r.o.OPONENTNÍ POSUDEK DIPLOMOVÉ PRÁCE Diplomant si zvolil náročné a komplexní téma, vyžadující hlubší znalosti z oblasti marketingu. Diplomová práce si klade za cíl zanalyzovat a vyhodnotit aktuální marketingovou strategii společnosti T.P.F. group s.r.o., která vlastní a provozuje slevový portál v České republice. V dalším si klade za cíl vytvoření souboru návrhů a doporučení vedoucí ke zlepšení marketingové strategie společnosti. Vytyčené cíle diplomové práce zcela korelují s obsahem práce, práce splňuje požadavky zadání. Rozsah předložené diplomové práce v celkovém počtu 100 stran splňuje náležitosti rozsahu pro diplomovou práci. Práce obsahuje vyvážený počet grafických znázornění, tabulek a obrázků, které jsou informačně bohaté a pro splnění cílů práce nezbytné. Obsahové zpracování diplomové práce je na vysoké úrovni, diplomant zvolil tradiční způsob rozdělení práce na teoretickou část praktickou část. Je vhodné ocenit stručnost a edukativní charakter teoretické části, autor zvolil čistý a střízlivý způsob prezentace. Těžiště práce spočívá v praktické části, která dopodrobna analyzuje současnou situaci zkoumaného subjektu. Diplomant správně užívá nástrojů pro analýzu dané problematiky. V poslední části diplomant přináší vlastní návrhy pro vedení marketingové strategie společnosti. Je nutné dané práci vytknout určitou obecnost a absenci některých hlubších analýz. Diplomat ve své diplomové práci dodržel veškeré požadavky na formální náležitosti práce včetně úpravy. Seznam zdrojů, ze kterých byly poznatky čerpány je vzhledem k náročnosti tématu dostatečný. Citace jsou úplné a v souladu s citačními zvyklosti a normami. Práce neobsahuje překlepy ani další chyby. Návrhy obsažené v diplomové práci jsou využitelné v praxi, diplomant přináší množství zajímavých návrhů vycházejích z jeho vlastních pracovních zkušeností z dané společnosti a ze svých znalostí z marketingu. Jako oponent této diplomové práce konstatuji, že předložená diplomová práce splňuje obsahové i formální nároky na závěrečné práce kladené. Navržené hodnocení (B)

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 102426