ZVARIK, T. Návrh strojírenského klastru [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2009.
Studen prokázal schopnost aplikace poznatků získaných studiem. Doplňující otázky: Vytvoření klastru probíhá v několika fázích (krocích) Ve své práci se zabýváte hlavně počátečními fázemi. Jak by vypadaly další kroky při realizaci projektu založení strojírenského klastru? V teorii se uvádí, že klastry vyvolávají sinergický efekt a vedou k tvorbě pozitivních externalit. O jaké pozitivní externality se jedná?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | C | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Vlastní přínos a originalita | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | C | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | B | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | C |
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | C | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Vlastní přínos a originalita | C | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | C | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | C |
eVSKP id 16955