TATAROVÁ, B. Návrh mezinárodní marketingové strategie vybraných událostí pro vybranou příspěvkovou organizaci města Brna [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

Cílem diplomové práce je návrh na zlepšení marketingových strategií vybraných destinačních produktů jedné z příspěvkových organizací města Brna s ohledem na zahraniční publikum. Cíl považuji za splněný s připomínkami uvedenými dále. V předložené práci oceňuji její systematické členění dle jednotlivých zvolených událostí a to jak v analytické, tak návrhové části práce. Připomínku mám k faktu, že zpracované analýzy často sklouzávají do popisného charakteru bez hlubšího rozboru jednotlivých zkoumaných faktorů. Návrhy vycházejí ze závěrů analýz a jsou zpracovány včetně návrhu časového plánu realizace a základního vyčíslení nákladů. Vyčíslené náklady jsou poměrně vysoké - zvlášť v případě události Brněnské Vánoce. Není zřejmé, zda toto odpovídá rozpočtovým možnostem provozovatele. Jazyková úroveň práce je na odpovídající úrovni, byť se autorka nevyhnula občasným neobratným formulacím. Práci doporučuji k obhajobě. Otázka k obhajobě: S jakými limity pracuje rozpočet TIC Brno pro jednotlivé události? Vyhovuje Vámi navrhovaný rozpočet těmto limitům?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků D
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Moserová, Veronika

Tato diplomová práce se věnuje návrhu na zlepšení marketingových strategií konkrétních událostí pořádaných jednou z příspěvkových organizací města Brna. Práce je zaměřena na zvýšení zájmu o události u zahraničních návštěvníků. Cíl práce je splněn. Práce je logicky členěná a oceňuji výběr událostí s ohledem na jejich potenciál a atraktivitu pro zahraniční návštěvníky. Analýzy jednotlivých událostí jsou v některých případech spíše povrchové a nejdou příliš do hloubky, nástroje pro analýzu vnějšího i vnitřního prostředí jsou zvoleny vhodně. V analytické části však absentuje jakékoliv porovnání s marketingovými aktivitami u podobných událostí v zahraničí. Návrhová část je zpracována kvalitně, oceňuji i vlastní grafické zpracování návrhů a také harmonogram řešení. Jazyková úroveň práce je na odpovídající úrovni, chybí ale větší práce s cizojazyčnými zdroji a vyskytují se i občasné překlepy a nepřesné formulace. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji D
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 126209