RYBA, J. Návrh zdokonalení marketingové komunikace společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Práce se převážně na dobré úrovni zabývá zadaným tématem a naplňuje stanovený cíl. Návrhová část obsahuje menší počet doporučení, některá z nich jsou zpracována velmi povrchně, některá důkladněji. Návrhy lze i na základě poskytnutých informací považovat za přínosné. Otázky k obhajobě: Jak byste hodnotil úspěšnost navrhované guerilla kampaně?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | Práce na dobré úrovni naplňuje stanovený cíl. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Zvolený postup řešení je logický, práce na dobré úrovni využívá metod, které jsou pro tento typ práce adekvátní. Místy se práce vzdaluje od vytyčeného cíle. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | Obsah teoretické části převážně vytváří východiska pro zpracování analýz a některé výsledky analýz jsou dále využity pro návrh doporučení. Rozsáhlá analytická část postrádá shrnutí a celkové zhodnocení. Vzájemná provázanost je na dobré úrovni. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Návrhy vycházejí z poznatků jednotlivých analýz. Práce obsahuje menší počet doporučení, některá z nich jsou zpracována velmi povrchně, některá důkladněji. Výsledky lze i na základě poskytnutých informací považovat za přínosné. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Práce má odpovídající délku, vhodnou a jasnou strukturu, použitá terminologie i odborná jazyková úroveň je adekvátní. V práci se místy objevují nedostatky ve formátování, které v některých případech znesnadňují orientaci v textu. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Práce vychází z odborných zdrojů, se kterými je pracováno adekvátně. |
Bakalářská práce je zaměřená na on-line marketingovou komunikaci vybrané společnosti. Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření on-line marketingové komunikace jsou v souladu s navrhovaným cílem. Autor použil základní analytické metody. V práci by bylo přínosné analyzovat marketingovou komunikaci společnosti s konkurencí. Také by bylo vhodné provedené analýzy shrnout a zhodnotit jejich důležitost pro vytvoření návrhové částí. Formální náležitosti a použitá terminologie je na požadované úrovni. Nicméně v teoretické části by měly být obrázky zpracovány přímo autorem, nikoliv pouze zkopírovány. V návrhové části autor na str. 56 uvádí, že cena za proklik se postupně snižovala v rámci optimalizace. V návaznosti na tuto informaci by bylo dobré uvést cenu i po optimalizaci. Otázka k obhajobě: Jaká byla konečná cena za proklik po optimalizaci kampaně v Google Ads?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 142504