KŘIVSKÁ, A. Marketingová komunikace vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Autorka v práci prokazuje schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Z práce je zřejmá osobní zkušenost autorky s nástroji online komunikace. Členění má logickou a přehlednou strukturu. V analytické části autorka prokazuje schopnost využívat analytických nástrojů pro online komunikaci. V návrhové části je pak několik relevantních návrhů. Většina návrhů pak mj. vhodně popisuje proces realizace. Výstupy práce lze vnímat jako prakticky využitelné, realizovatelné a přínosné. Otázka k obhajobě: - Dovysvětlete, jak jsou myšleny nulové náklady za využití sociálních síti ze shrnutí návrhové části (kap. 4.6, str. 64).
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Autorka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | Autorka v práci prokazuje schopnost interpretovat výsledky a vyvozovat z nich závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | C | Výsledky práce jsou prakticky využitelné, ať už se jedná o samotné analýzy, tak i o následné návrhy. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na velmi dobré jazykové úrovni. Tištěná kvalita obrázků je na relativně nízké úrovni. Tento fakt pak může (u tištěné verze práce) snižovat vnímanou hodnotu. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů. Tyto zdroje jsou pak vhodně citovány. |
Autorka bakalářské práce se věnuje nástrojům online marketingu a jejich používání ve firmě SC&C Partner doporučuje v praktické části práce. Doporučené návrhy považuji za velmi vhodné, efektivní a realizovatelné. Po obsahové, formální a stylistické stránce je bakalářská práce zpracována velmi dobře, nicméně bych uvítala lepší práci s teorií v praktické části (v analytické části mi chybí opírání se o odborné zdroje). Bylo by také vhodné se podrobněji věnovat definici zákazníka a definování person. Přes drobné nedostatky si autorka dala záležet na práci s daty z Google Analytics, které správně vyhodnocuje a vyvozuje adekvátní závěry. Bakalářskou práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 103087