NEJEDLÝ, R. Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
V práci oceňuji zpracované porovnání využívání jednotlivých sociálních sítí ve světě a v ČR. Pro dosažení vyššího hodnocení by bylo potřeba provést analýzy systematičtěji a dopracovat návrhy do podoby přehledného projektového plánu komunikační kampaně zvolené agentury tak, aby byly výstupy plně v souladu se stanovenými cíli práce. Otázka k obhajobě: Jaké jsou celkové náklady na představenou komunikační kampaň a do jaké míry bude kampaň pro společnost ekonomicky přínosná?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | D | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | D | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | D | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | D |
Diplomová práce se zabývá využitím sociálních sítí v marketingové komunikaci. Autor zvolil specifický přístup k analýze a interpretaci závěrů, což hodnotím pozitivně. Velmi si cením komunikační kampaně, kterou autor sestavil. Celkově práce působí uceleným dojmem. Jednoznačně ji tedy doporučuji k obhajově.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 84767