NEJEDLÝ, R. Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V práci oceňuji zpracované porovnání využívání jednotlivých sociálních sítí ve světě a v ČR. Pro dosažení vyššího hodnocení by bylo potřeba provést analýzy systematičtěji a dopracovat návrhy do podoby přehledného projektového plánu komunikační kampaně zvolené agentury tak, aby byly výstupy plně v souladu se stanovenými cíli práce. Otázka k obhajobě: Jaké jsou celkové náklady na představenou komunikační kampaň a do jaké míry bude kampaň pro společnost ekonomicky přínosná?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů D
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků D
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji, včetně citací D
Navrhovaná známka
D

Posudek oponenta

Prek, Tomáš

Diplomová práce se zabývá využitím sociálních sítí v marketingové komunikaci. Autor zvolil specifický přístup k analýze a interpretaci závěrů, což hodnotím pozitivně. Velmi si cením komunikační kampaně, kterou autor sestavil. Celkově práce působí uceleným dojmem. Jednoznačně ji tedy doporučuji k obhajově.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 84767