GUTIÉRREZ ALMIDÓN, L. Návrh marketingové strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

Otázky pro diskusi: - Jakým způsobem se změní poptávka po Vašich produktech, při zvýšení ceny o 6 %? Uvažujete ve svých návrzích s cenovou pružností poptávky?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části D Návrhy řešení jsou zaměřeny na opatření v oblasti šíře prodejního sortimentu, ceny, distribuce a reklamy. Navrhovaná opatření jsou stručně komentovaná, nejsou však vždy doplněná o širší úvahy, týkající se dopadů navrhovaných opatření (viz návrh na změny cen ve výši x % - bez propočtů dopadů těchto změn na tržby)
Přínos a praktické využití návrhu D Návrhy poukazují na možné oblasti změn v marketingové strategii a taktice firmy, vzhledem k jejich značnému zjednodušení budou využitelné pouze z části. Lze předpokládat, že tyto návrhy poslouží jako námět pro úvahy o změnách firemní politiky.
Iniciativa a samostatnost při zpracování A Autor zpracoval téma zcela samostatně, na dotazy a připomínky vždy pružně a věcně reagoval.
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A bez připomínk
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň D Autor není rodilý mluvčí, přesto je v práci řada nepřesností. Některé nepřesnosti jsou dané nedokonalou finální úpravou textu: "nepokládaný" zisk = předpokládaný zisk (str. 56), "cena jedné dopravy" a "cena dvou doprav" (str. 58)
Splnění cíle a rozsahu zadání B Autor splnil cíle, rozsah práce je v očekávaném rozmezí.
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) C Autor prokázal schopnost najít relevantní teoretické poznatky a uspořádat je do logické struktury, v dalším postupu práce se snaží tyto poznatky - s různou mírou úspěšnosti - aplikovat.
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) D Analýzy jsou poměrně povrchní, postrádám v nich hlubší vhled do marketingové pozice firmy a do jejích rozvojových možností.
Navrhovaná známka
D

Posudek oponenta

Svobodová, Andrea

Navrhovaná známka
C

eVSKP id 49872