SIKOROVÁ, P. Marketingový mix rodinného penzionu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti marketingového mixu rodinného penzionu Pod Dubem. Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy využitelné v penzionu, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Diplomantka pracovala samostatně, aktivně a se zájmem. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1. Prezentovala jste své návrhy majitelům penzionu, pokud ano, jak je na jejich realizaci nahlíženo? 2. Kdyby společnost musela vybrat jen některé z Vašich návrhů, jaké byste prioritě doporučila a proč?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Stanovený cíl práce byl naplněn na velmi dobré úrovni. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Diplomantka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody. Některé analýzy mohly být detailnější. - V práci je prezentován i kvalitativní výzkum, který je dobře zpracován ve vymezených oblastech. - Některé příležitosti uvedené ve SWOT analýze nevychází z externího prostředí, ale spíše z interního. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | Diplomantka prokázala dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry, místy mohla být interpretace přesnější. | |
Praktická využitelnost výsledků | C | Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Diplomantka se snažila objektivně zhodnotit své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů, možných rizik realizace návrhů a očekávaných nákladů a přínosů. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Cílem práce bylo vypracování návrhů změn marketingového mixu vybraného podniku - penzionu. Cíl považuji za splněný. V rámci analýz se autorka věnuje standardním analýzám vnějších a vnitřních faktorů. Připomínku mám k faktu, že jsou analýza často popisného charakteru. Větší pozornost měla být věnována kritickému posouzení situace a jasné identifikaci příležitostí a hrozeb u externích faktorů a silných a slabých stránek u interních. Autorka rovněž zpracovala vlastní kvalitativní výzkum. Je škoda, že se výzkum zaměřuje pouze na jeden prvek marketingového mixu a jeho vnímání zákazníky. Návrhy jsou strukturovány dobře a odpovídají stanoveným cílům práce. Práce je na odpovídající odborné i formální úrovni a doporučuji ji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 133746