VESELÝ, R. Marketingový výzkum [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2008.

Posudky

Posudek vedoucího

Šimberová, Iveta

V rámci návrhů bylo vhodné věnovat větší pozornost právě výsledkům provedeného výzkumu a vyvození závěrů z provedeného výzkumu pro následná zlepšení v oblasti měření spokojenosti zákazníků.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků a cílů zadání A
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod A
Vlastní přínos a originalita A
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry B
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii B
Logické uspořádání práce a formální náležitosti B
Grafická, stylistická úprava a pravopis B
Práce s literaturou včetně citací A
Samostatnost studenta při zpracování tématu A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Pazdera, Přemysl

Práce je díky čtyřleté působnosti diplomanta v naší společnosti a jeho praktickému spolupůsobení shodná s realitou. Vystihuje i současné, ale v budoucnu vyrovnatelné marketingové deficity. Její kvalitu hodnotím i přes tvrdé připomínky jako A. Parciální hodnocení B je výsledkem reálného časového potenciálu pro vypracování takto obsáhlé práce a poznání reálné možnosti pro překlenutí mostů mezi modelem a realitou přístupu a práce s lidmi ať vlastními, či odběrateli. Diplomantovi jsme nabídli místo pracovního poměru v naší společnosti.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků a cílů zadání A
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod A
Vlastní přínos a originalita A
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry B
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii B
Logické uspořádání práce a formální náležitosti A
Grafická, stylistická úprava a pravopis A
Práce s literaturou včetně citací A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 11491