HEGROVÁ, K. LABORARTORY BRNO [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta architektury. 2013.
Studentka předkládá projekt, který poněkud formálně dotváří zájmové nároží. Původní myšlenkou bylo celkovou hmotu členit na tři funkční celky. Tento koncept nebyl důsledně naplněn. Nepodařilo se také zcela bezkolizně vyřešit provoz galerie a navazujících částí. Podoba vnitřního dvoru je nedostatečně zdokumentována. Za přínosnou považuji snahu akcentovat nároží, avšak výsledný výraz budovy je formální, zasloužil by si více propracovat. Celkově u autorky postrádám hlubší zájem o téma soudobého galerijního prostoru a důslednost při formulování konceptu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Přístup studenta ke zpracování | B | 85 | Studentka pracovala od začátku semestru se zájmem, avšak poněkud obtížněji dokázala formulovat svůj názor na dané téma. Kontinuitu průběhu práce v druhé polovině semestru narušilo rozhodnutí změnit celkový koncept. |
Celkový dojem z předložené práce je silně podprůměrný, autor by měl začít sledovat aktuální dění ve světové (začal bych českou) architektuře. Jedná se o soustavu formálních a naivních přístupů bez konceptu jednotlivých částí i celku.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Urbanistické řešení | E | - žádná práce s veřejným prostorem vzhledem k významu domu | |
Architektonické řešení | E | - autor postrádá jakýkoli kontakt se soudobou architekturou, projekt je výsledkem nezvládnutí daného tématu - postrádám prostorový koncept domu, formální kultivovanost, koncepci materiálů i práci s měřítkem | |
Provozní řešení | E | - velmi nešťastné řešení vstupního prostoru, významově důležitější dveře na wc - jsou umístěny přímo na osu vstupu - než vstup do samotné expozice (!!!) toto uvažování provází celý projekt | |
Technicko konstrukční řešení | C | - konstrukčně nepřináší projekt nic nového, v této části je však alespoň průměrný | |
Formální úroveň | E | - velice špatná kvalita vizualizací, prezentace bez jasné sdílnosti a zřejmá formálnost zobrazování, naivní způsob vyobrazení především interiéru |
eVSKP id 66121