BURIÁNEK, T. Podpora prodeje a reklama konkrétního oddílu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2023.
Při zpracování i ze samotné finální práce je zřejmá velká angažovanost autora v dané problematice a s tím spojené znalosti i zkušenosti z daného prostředí. Z tohoto důvodu se také občas objevují "příznaky autorské slepoty" v podobě nedovysvětlení některých věcí, které autor považuje za jasné a samozřejmé. Práce je logicky a přehledně členěna a předkládá pohled do fungování komunikačních prostředků analyzovaného oddílu. Pro jasnější představuje vhodně doplněna o ilustrativní obrázky/grafiku. Výstupy práce jsou prakticky využitelné ať už z pohledu na výsledky analýz, tak zejména pro praktické a realizovatelné návrhy. OTÁZKY K OBHAJOBĚ: Jaké komunikační nástroje jsou podle Vás nejvhodnější pro popularizaci korfbalu, díky kterým by pak narostl zájem o tento sport? Jaký jedinečný prodejní argument (USP) by podle Vás byl pro tuto popularizaci nejvhodnější?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | Výstupy práce směřují k naplnění stanovených cílů. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Autor využívá vhodného postupu i adekvátních metod, které jsou spíše standardní. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Autor prokazuje schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich vhodné závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | A | Výstupy práce jsou dobře prakticky využitelné ať už v podobě výsledků z analýz, tak zejména pro předložené návrhy. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce je psána na velice dobré úrovni a je zřejmé, že se autor v dané problematice i terminologii velice dobře orientuje. Vyjadřování je na odborné jazykové úrovni. Vychází ze standardní struktury, ale z pohledu označení kapitol se ne zcela přesně se shoduje s osnovou uvedenou v zadání práce. Tématicky však tyto plně odpovídají. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | V práci je využito adekvátních zdrojů informací, které jsou vhodně citovány i uvedeny v seznamu. Pouze místy není citování zcela přesné.Při kontrole pomocí Theses.cz byla vykázána podobnost se všemi nalezenými dokumenty 11 %. Nejvyšší míra shody u jednoho dokumentu pak byla 2,3 %. |
Celá práce byla velmi dobře strukturovaná, analytická část logicky navazovala na teorii a i z výsledných návrhů bylo znát, že se autor jak v oblasti marketingu, tak ve fungování sportovního klubu, na který byla práce zaměřena, pohybuje. V rámci analýzy bylo velmi srozumitelně popsáno fungování klubu a aktuální stav jeho marketingových a propagačních aktivit. Chyběl mi zde ale kontext k potenciálu samotného sportu/klubu (např. trend ve vývoji jeho popularity apod.) a především podložení výsledných návrhů analýzou požadavků cílové skupiny. Objevují se věty jako "pro návštěvníky profilu i nové zákazníky/fanoušky by mohlo být zajímavé" apod., které nemají žádná tvrdá data (např. dotazníkové šetření), kterými by byly tyto návrhy odůvodněny. Co se týče návrhů, u několika bych také očekával vyšší stupeň rozpracování včetně doplnění některých položek v nacenění (např. náklady na vývoj mobilní hry/střeleckého simulátoru, náklady na dostatečně kvalitní online připojení při live přenosech apod.). U zbylých z nich ale naopak oceňuji míru detailu v jejich propracovanosti vč. kvalitního grafického zpracování. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 152005