TOMÁŠKOVÁ, L. Marketingová komunikace realitní kanceláře [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Diplomantka ve svých návrzích nebere v úvahu náklady spojené s realizací. Např. facebooková komunikace je zde uvedena, že je zdarma. Návrhová část by si zasloužila hlubší propracování. Otázky k obhajobě: 1) Jak byste vyčíslila čas potřebný k realizaci návrhu z kapitoly 3.2.1 Sociální síť Facebook? 2) Jak byste řešila vyvěšování inzerce na nástěnkách vysokých škol? Berete v úvahu problémy, které jsou spojeny s vlastnictvím nástěnek?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění cíle a rozsahu zadání D
Úroveň zpracování teoretické části tj. poznatky získané studiem C
Úroveň zpracování analytické části tj. zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody D Bylo by vhodné podrobněji a přehledněji analyzovat konkurenci. Dále by bylo zajímavé brát v úvahu také jiné oblasti, kde jsou konkurenti lákající klienty.
Odborná úroveň diplomové práce C
Přínos pro praktické i teoretické využití D
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 a 690-2 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň C
Navrhovaná známka
D

Posudek oponenta

Matras, Tomáš

Jednoduchá práce, spíše kompilačního charakteru. Oceňuji snahu o výzkum formou dotazníku.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Úplnost vypracování E
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce D
Úroveň zpracování diplomové práce tj. originalita řešení, způsob zpracování podkladů, vstupních dat, použité metody E
Obtížnost a správnost řešení E
Přínos pro praktické i teoretické využití D
Odborná jazyková úroveň E
Navrhovaná známka
E

Otázky

eVSKP id 70902