KARAS, F. Marketingový průzkum v systému IMS [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2009.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Využití literatury | B | 8/10 | |
Formální zpracování práce | A | 18/20 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | C | 14/20 | |
Splnění zadání | A | 50/50 |
Výsledkem práce je funkční aplikace na přijatelné inženýrské úrovni a v tomto ohledu je splněno zadání. Výsledky práce jsou však nedostatečně diskutovány a např. k popisu databáze není ani využit žádný ze standardních popisů. S tím je i spojeno nesplnění požadavku nejméně 40 stran čistopisu (práce obsahuje odhadem 20 stran). Z odborného hlediska práce obsahuje některé nepřesnosti a nijak ani nezmiňuje otázky bezpečnosti. Komentovány nejsou ani zdrojové kódy programu. Z formálních věcí bych vytknul používání anglických slov ve slovensky psané práci.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň práce | C | 37/50 | |
Formální zpracování práce | A | 9/10 | |
Splnění požadavků zadání | D | 13/20 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | F | 9/20 |
eVSKP id 21817