KUNDRÁT, J. Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti při uvedení nového produktu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Bakalářská práce předkládá návrhy v oblasti zlepšení marketingové komunikace při uvedení nového produktu marketingového oddělení společnosti Shell a.s. Autor v práci prokázal schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře využitelné ve společnosti, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Návrhy vycházejí z velmi dobré znalosti prostředí společnosti autorem práce. Student pracoval samostatně, aktivně a se zájmem. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: Konzultoval jste Vámi navržené návrhy s vedením společnosti? Pokud ano, jak tyto návrhy a jejich případnou následnou realizaci vnímají?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Cíl práce byl naplněn.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Autor zvolil vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Student je schopen popsat dosažené výsledky a vyvodit z nich patřičné závěry.
Praktická využitelnost výsledků C Výsledky práce jsou prakticky využitelné. Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Student se snažil objektivně zhodnotit své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů, nákladů a očekávaných přínosů. Zpracovaný časový harmonogram mohl být detailnější. Také u vymezení nákladů chybí zdroje, odkud autor čerpá danou částku a alespoň u některých návrhů mohlo být provedeno i finanční zhodnocení přínosů návrhů.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce využívá standardního členění do kapitol azpracování je přehledné.
Práce s informačními zdroji, včetně citací C V návrhové části chybí uvedení zdrojů nutných na realizaci návrhů.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Remeš, Jiří

Bakalářská práce je dobře zpracovaná, strukturovaná a obsahuje detailně popsané využitelné návrhy na zlepšení. Součástí práce jsou také grafické návrhy, přibližné kalkulace nákladů i doporučený harmonogram návrhů, což hodnotím velmi kladně. Student v průběhu psaní této bakalářské práce aktivně konzultoval své poznatky a návrhy s marketingovým oddělením a dalšími zaměstnanci společnosti SCAS. Tuto práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 118227