PAVLÁSEK, M. Návrh content editoru pro mezinárodní e-learningovou platformu Knowspread [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2024.
Práce se zabývá návrhem nového content editoru pro elearningovou platformu. Práce je zpracována na dobré úrovni a mohu konstatovat, že student naplnil cíle práce. Otázky k obhajobě: Pokuste se více popsat a případně i kvantifikovat přínosy Vašeho návrhu řešení.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Bakalářská práce se věnuje současnému tématu z oblasti elektronického vzdělávání. To ještě více posílilo díky koronovirové pandemii a s ní souvisejícími restrikcemi v možnosti osobního potkávání se. Elektronické vzdělávání si však svou pozici udrželo i po odeznění pandemie. Bakalářská práce si klade za cíl vytvořit návrh nového content editoru pro mezinárodní e-learningovou platformu společnosti Knowspread.cz s.r.o. Pomocí interní a externí analýzy s ohledem na trendy v odvětví a konkurenční platformy bude vytvořen návrh v designovém nástroji Figma. Práce je rozdělena do tří hlavních částí – teoretická část, analýza současného stavu a vlastní návrh řešení. Autor podává práci kultivovaným a dostatečně odborným jazykem. Pracuje s vhodnými prameny. Oceňuji, že převažují zahraniční zdroje, neb se se jedná o návrh pro platformu s mezinárodním působením. Na druhou stranu bych přivítal uvádění zdrojů nejen v seznamu použitých zdrojů, ale i v rámci textu pod čarou. Pro čtenáře jsou velmi atraktivní a zároveň edukativní dílčí shrnutí a autorem vytvořená grafická schémata zpřehledňující textovou část. Zvolené metody analýzy jsou pro účely práce dostatečné. Autor dělí analýzu do tří vzájemně doplňujících se aktivit – analýza platformy Knowspread, konzultace se zástupci společnosti Knowspread.cz s.r.o. a analýza konkurenčních platforem. Popis a představení vlastního návrhu řešení, který je doplněn o tzv. návrh wireframe považuji za velice zdařilý. Práce je doplněna o screenshoty z prostředí návrhářského nástroje Figma, které jsou doplněné o popisky dovystělující požadované fungování editoru. Práce má hmatatelný přínos pro praxi a v praxi bude využita. Jedinou drobnou výtku by bylo možné učinit ke struktuře práce. Subkapitola 3.2 Konkurenční e-learningové platformy svou povahou zapadá do kapitoly 2. Analýza současného stavu. Zároveň subkapitolu 1.5 Figma by bylo vhodné vyjmout z úvodní teoretické části do kapitoly 3. Vlastní návrh řešení. Celkově považuji práci za velmi povedenou, úrovní zpracování a přínosem pro praxi za nadstandardní. Předložená bakalářská práce odpovídá požadavkům kladeným na kvalifikační práce tohoto stupně. S přihlédnutím k uvedeným skutečnostem a výše popsanému hodnocení bakalářskou práci doporučuji k obhajobě a navrhuji klasifikaci výborně.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 158694