ŠIMBERA, M. Metody snižování aerodynamického odporu automobilů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2017.
Závěrečná práce naplňuje cíle velmi minimalistickou formou. Nejrůznější prostředky snižování aerodynamického odporu jsou sice uvedeny správně, ale jejich popis je jen stručný a vznikl tak pouze krátký přehled tématu. Logické uspořádání, grafické i jazykové zpracování jsou v pořádku, ale pro lepší hodnocení by bylo zapotřebí vyhledat větší množství odborných zdrojů a také podrobněji popsat, za jakých okolností bylo uváděných závěrů dosaženo.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | C | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | E | ||
Vlastní přínos a originalita | |||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | |||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | C | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Pan Michal Šimbera zpracoval bakalářskou práci na téma Metody snižování aerodynamického odporu automobilů. Práce je zpracována přehledně, po grafické i stylistické stránce je velmi dobré úrovni. Práce splňuje veškeré cíle, které byly vytyčeny vedoucím v zadání, avšak měla být zpracována detailněji. Vzhledem k tomu že se jedné o rešeršní téma nehodnotím vlastní přínos a originalitu a využitelnost poznatků v praxi. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | C | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | D | ||
Vlastní přínos a originalita | |||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | |||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | B |
eVSKP id 100224