ŠIMBERA, M. Metody snižování aerodynamického odporu automobilů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Čavoj, Ondřej

Závěrečná práce naplňuje cíle velmi minimalistickou formou. Nejrůznější prostředky snižování aerodynamického odporu jsou sice uvedeny správně, ale jejich popis je jen stručný a vznikl tak pouze krátký přehled tématu. Logické uspořádání, grafické i jazykové zpracování jsou v pořádku, ale pro lepší hodnocení by bylo zapotřebí vyhledat větší množství odborných zdrojů a také podrobněji popsat, za jakých okolností bylo uváděných závěrů dosaženo.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků a cílů zadání C
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod E
Vlastní přínos a originalita
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry C
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii
Logické uspořádání práce a formální náležitosti B
Grafická, stylistická úprava a pravopis A
Práce s literaturou včetně citací C
Samostatnost studenta při zpracování tématu A
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Vančura, Jan

Pan Michal Šimbera zpracoval bakalářskou práci na téma Metody snižování aerodynamického odporu automobilů. Práce je zpracována přehledně, po grafické i stylistické stránce je velmi dobré úrovni. Práce splňuje veškeré cíle, které byly vytyčeny vedoucím v zadání, avšak měla být zpracována detailněji. Vzhledem k tomu že se jedné o rešeršní téma nehodnotím vlastní přínos a originalitu a využitelnost poznatků v praxi. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků a cílů zadání C
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod D
Vlastní přínos a originalita
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry C
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii
Logické uspořádání práce a formální náležitosti A
Grafická, stylistická úprava a pravopis A
Práce s literaturou včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 100224