HVÍŽĎALA, J. Simulační modelování paralelního mechanismu typu RPR [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2011.
Student se ve své práci zabýval vytvořením simulačního modelu rovinného paralelního mechanismu typu 3-RPR ve dvou různých simulačních prostředích určených pro modelování multi-body dynamiky. Chování obou modelů bylo vzájemně porovnáno. Na práci zejména cením implementaci rovnic inverzní kinematiky pro předepisování pohybu obou modelů a detailní popis postupu vytvoření modelů včetně srovnání chování obou modelů. Praktické využití práce vidím zejména v možnosti použití modelů pro potřeby počítačového cvičení předmětů Kinematika a Dynamika. Student splnil všechny body zadání, práci tedy doporučuji k obhajobě a navrhuji hodnocení „A –výborně“.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Práce na dobré úrovni. Obsahuje jak teoretické tak i numerické řešení dané problematiky. Řešený problém je zajímavý, výsledky rešení budou možné využít při výuce předmětů bakalářského studia na FSI.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | B | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | B | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A |
eVSKP id 37274