TRČKOVÁ, K. Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Práce se věnuje aktuálnímu tématu. Autorka od samotného počátku jevila zájem o téma diplomové práce. Její přístup byl po celou dobu pozitivní. V práci pak prokázala schopnost aplikovat získané teoretické poznatky v analytické i návrhové části. Práci lze označit za přínosnou nejen pro analyzovanou obecně prospěšnou společnost ale také pro okolní obce a jejich obyvatele. Otázky k obhajobě: - Jakým způsobem budou distribuovány pozvánky na VIP večer pro sponzory (kap. 3.1.1)? - Jak byste řešila "nechuť" zaměstnanců účastnit se společného víkendu z návrhu z kap. 3.1.6 Prevence proti syndromu vyhoření?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Autorka zvolila standardní postup pracování diplomové práce. V práci jsou využity adekvátní analytické metody.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Autorka v práci prokazuje schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry.
Praktická využitelnost výsledků D Výsledky práce lze považovat za využitelné. Samotné výsledky z analýz mohou být pro analyzovanou společnost přínosné. Stejně tak pak i samotné návrhy. Bohužel je realizace návrhů limitována finančními prostředky a je závislá na přístupu partnerů. Z tohoto důvodu pak může být diskutabilní návrh 3.1.3 Rozšíření působnosti do dalšího města. Na základě osobních zkušeností autorky by ale nemusel být neřešitelný problém. V kapitole 3.1.7 autorka opomněla počítat s cestovními náklady vč. stravného.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce působí přehledným a uceleným dojmem. Struktura je jasná a nejeví žádné formální nedostatky. Drobným "optickým narušením" se může zdát Obrázek 1 na straně 15 je zbytečně veliký a zabírá více místa než by bylo potřeba. Autorka se v práci využívá správnou terminologii a odborný jazyk.
Práce s informačními zdroji, včetně citací C Autorka v práci využívá velkého množství adekvátních informačních zdrojů. U některých analýz není zřejmé, zda se jedná o myšlenky autorky, nebo zda je čerpáno z nějakého zdroje.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Filipová, Marie

Diplomová práce se zabývá komplexním pohledem na marketingovou komunikaci dané společnosti. Vzhledem k limitujícímu rozsahu práce nejsou některé analýzy zpracovány zcela do hloubky. Navrhovaná doporučení jsou různorodá a velmi vhodně se zaměřují na zjištěné nedostatky společnosti. Cíl práce byl naplněn.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 103276