DANIEL, P. Marketingová strategie podpory prodeje zboží a služeb [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V diplomové práci oceňuji přípravu, realizaci i zpracování průzkumu mezi zákazníky, který tvoří důležitý podklad pro předložené strategické návrhy. Návrhy dobře reflektují závěry vypracovaných analýz a jsou podloženy realistickým časovým harmonogramem. Není opomenuto ani zhodnocení finanční realizovatelnosti návrhů. Otázka k obhajobě: Které z představených návrhů dokáží nejvíce přispět ke zvýšení a dlouhodobé udržitelnosti spokojenosti zákazníků firmy?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části C
Přínos a praktické využití návrhu B
Iniciativa a samostatnost při zpracování B
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 C
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň C
Splnění cíle a rozsahu zadání B
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) C
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Křenek, Petr

Navrhovaná známka
B

eVSKP id 50263