MARCELY, P. Vyhodnotenie a zlepšenie internetovej marketingovej stratégie zavedeného internetového obchodu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
In the presented thesis I especially appreciate 2 month practical test of the influence of proposed strategy changes and its realistic evaluation followed by discussion of additional modifications for the future. Question: You mentioned two possible certificates - APEK (monthly paid) and Heureka.cz (driven by customer's evaluations). Is there any research available that compares real influence of such certificates to customer decision making process?
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Odborná úroveň navrhované části | B | ||
| Přínos a praktické využití návrhu | A | ||
| Iniciativa a samostatnost při zpracování | B | ||
| Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | ||
| Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B | ||
| Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
| Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | B | ||
| Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | B |
eVSKP id 41153