MARCELY, P. Vyhodnotenie a zlepšenie internetovej marketingovej stratégie zavedeného internetového obchodu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

In the presented thesis I especially appreciate 2 month practical test of the influence of proposed strategy changes and its realistic evaluation followed by discussion of additional modifications for the future. Question: You mentioned two possible certificates - APEK (monthly paid) and Heureka.cz (driven by customer's evaluations). Is there any research available that compares real influence of such certificates to customer decision making process?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části B
Přínos a praktické využití návrhu A
Iniciativa a samostatnost při zpracování B
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B
Splnění cíle a rozsahu zadání A
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Goga, Martin

Navrhovaná známka
B

eVSKP id 41153