BARTOŠÍKOVÁ, B. Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Diplomantka ve své práci prokázala schopnost interpretovat získané teoretické informace do analytické a následně i do návrhové části. Ke zpracování práce přistupovala samostatně a aktivně. Autorka ve své návrhové části předkládá na základě provenych analyz velké množství vhodnych návrhů, které velmi dobře odráží situaci na trhu a v samotné personální agentuře. Návrhy jsou do podrobně rozepsány a následně zhodnoceny.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Autorka zvolila odpovídající metody pro zpracování takto zaměřené diplomové práce. V analytické části studentka zpracovala i dotazníkové šetření, kde zjišťovala závislost mezi věkem a názorem na personální agenturu a také závislost mezi nejvyšším dosaženým vzděláním a názorem na personální agenturu. Uvedla také limity svého dotazíku. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Diplomantka je schopna interpretovat získané informace a využít je pro další zpracování. Jen jedna připomínka k analýze konkurence, která mohla být detailnější a mohla srovnat konkurenty ve vztahu k návrhům pro analyzovanou personální agenturu. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Návrhy uvedené autorkou v práci vycházejí z provedenych analyz a odpovídají velmi dobře reálné situaci. Např. návrhy v oblasti direct marketingu jsou detailně zpracovány, včetně technické stránky řešení. Návrhy jsou koplexně zpracovány pro komunikační mix a jsou rovněž detailně vyčísleny, včetně časového harmonogramu, kontroly jejich plnění a možnych rizik (metoda RIPRAN), včetně reakcí na rizika. Návrhová část práce také obsahuje část zaměřenou na zhodnocení přinosů návrhů, jak po finanční, tak po nefinanční stránce. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce je zpracována přehledně a systematicky. Formálně i terminologicky ve standardní formě. Jen neúplnost označení VUT v Brně jako VUT. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Autorka prokázala velmi dobrou práci s informačními zdroji. Jen str. 115 u zdrojů 27 a 28 je pravděpodobně nějaká chyba. |
Diplomová práce je vhodně koncipovaná, autorka si nastavila reálný cíl, který se jí podařil splnit. Autorka z počátku uvádí základní teoretická východiska zaměřená primárně na seznámení čtenáře s fungováním personálních agentur včetně vymezení právního rámce pro jejich činnost a dále oblast online i offline marketingu. Následně analyzuje aktuální stav ve vybrané společnosti a v praktické části diskutuje vlastní návrhy řešení marketingové komunikace se zaměřením na cílovou skupinu studentů. Podle autorky není studentům věnována dostatečná pozornost, přičemž se jedná o novou generaci vstupující na trh práce. Návrhy vycházejí z bohaté analýzy stávající situace, pro kterou využila hned několik metod. Za silnou stránku práce považuji hloubku informací, které autorka získala, čímž mohla dopodrobna zanalyzovat aktuální stav a následně navrhnout relevantní řešení. Autorka si i přes bezprostřední působení v analyzované personální agentuře udržuje dostatečný nadhled nad problematiku marketingové strategie a navrhla ucelenou koncepci marketingového mixu reflektující již používané metody spolu s novými formami komunikace. Autorka řádně cituje použité zdroje, v textu se však objevuje několik opakujících se chyb ve smyslu shody podnětu s přísudkem, skloňování a některé věty působí až krkolomně (s. 36, 37). V práci můžeme občas zaznamenat rozkol v jazyce autorky, kdy popisuje firmu ve třetí osobě, načež přímo navazuje větou v první osobě (s. 76).Práce v celkovém měřítku splňuje formální náležitosti diplomové práce a autorka prokazuje nejen odborné znalosti, ale rovněž kreativitu v řešení stále aktuálnějšího problému komunikace směrem k mladé generaci vstupující na trh práce.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 103341