DADÁK, J. Marketingový mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Autor bakalářské práce zpracoval jak část teoretickou, tak část praktickou v dostatečném rozsahu a struktura práce byla dodržena. Analýza společnosti byla provedena vyhovujícím způsobem za použití odpovídajících analýz a opírá se o reálná data. Návrhy stanovené na základě analýz lze ohodnotit jako naplnitelné a v praxi využitelné. V praktické části pak oceňuji především reálnou možnost implementace uvedených návrhů pro zvýšení efektivity a konkurenceschopnosti podniku. Za drobný nedostatek práce shledávám absenci podrobnějšího časového harmonogramu implementace navrhovaných opatření.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 86095