DADÁK, J. Marketingový mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Dědoch, Lukáš

Autor bakalářské práce zpracoval jak část teoretickou, tak část praktickou v dostatečném rozsahu a struktura práce byla dodržena. Analýza společnosti byla provedena vyhovujícím způsobem za použití odpovídajících analýz a opírá se o reálná data. Návrhy stanovené na základě analýz lze ohodnotit jako naplnitelné a v praxi využitelné. V praktické části pak oceňuji především reálnou možnost implementace uvedených návrhů pro zvýšení efektivity a konkurenceschopnosti podniku. Za drobný nedostatek práce shledávám absenci podrobnějšího časového harmonogramu implementace navrhovaných opatření.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 86095