KOHOUTKOVÁ, K. Návrh na zlepšení motivačního systému ve společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Bakalářská práce se zabývá problematikou motivačního systému společnosti s cílem návrhu strategií ke zlepšení povědomí o systému ve společnosti. Postup řešení z části odpovídá zvolenému tématu práce. Studentka popsala stávající motivační systém a pro ověření povědomí použila dotazníkové šetření. Závěry jsou učiněny na názorech zaměstnanců zjištěných v šetření. Návrhy směřují ke zlepšení stávajícího motivačního systému z pohledu zvýšení motivace vedoucí k zamezení fluktuace zaměstnanců. Cíl byl dosažen pouze z části. Závěrečná práce je spíše podprůměrné úrovně zpracována uspokojivým způsobem. Obsahuje výraznější nedostatky, které neovlivňují výsledky práce. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě závěrečné práce: 1) Vysvětlete, prosím, jak Vaše popř. které návrhy směřují strategicky ke zvýšení povědomí zaměstnanců o motivačním systému. 2) Zvažovala jste dopady návrhu jazykových kurzů na fluktuaci zaměstnanců, zohledníte-li aktuální situaci na trhu práce?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | E | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | D | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Cílem bakalařské práce uvedeným v zadání je navrhnout strategie ke zlepšení povědomí pracovníků o motivačním systému společnosti, ovšem v textu práce se cíl průběžně mění (např. strana 11 - zkoumání motivace díky odměňování, strana 40 - řešení ne/spokojenosti). Autorka dále uvádí jako hlavní problém nízkou informovanost zaměstnanců o motivačním systému, přičem tento závěr je v rozporu s odpovědmi na otázku číslo 10 (84% zaměstnanců se cítí informováno). V teoretické části práce autorka používá omezený počet zdrojů a celkově se zaměřuje na popis spíše starších teorií (např. chybí moderní teorie motivace).
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | D | ||
Splnění stanovených cílů | C |
eVSKP id 110749