VOŠVRDOVÁ, K. Návrh na zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Práce jako celek působí přehledně a logicky uspořádaně. Autorka zde prokazuje schopnosti využít získaných teoretických poznatků v následných analýzách, jejichž výsledků dovede správně využít i v samotné návrhové části. Velice kladně hodnotím přístup autorky k samotnému tématu i ke zpracování bakalářské práce. Při zpracování byl zřejmý pozitivní vztah ke zvolené problematice i zájem se kterým byla daná problematika zkoumána. Návrhy předložené v práci jsou smysluplné, promyšlené, realizovatelné a pro analyzovanou společnost také zcela jistě přínosné. Otázky k obhajobě: 1) Jaké trendy z pohledu sňatkovosti se podle Vás dají očekávat v budoucích letech? (Věk novomanželů, velikost svateb, nároky na vybavení svateb) 2) Jak moc je podle Vás pro zákazníky výhodné objednání svatebních šatů např. prostřednictvím Aliexpressu oproti půjčení např. v půjčovně šatů?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C V práci je využito standardního postupu a adekvátních metod. Analýza makroprostředí je vhodně doplněna o informace o vývoji sňatkovosti v daném regionu za poslední roky, vč. průměrného věku. Autorka se zde mimo jiné zamýšlí také nad sňatky druhými. Kladně také hodnotím, že autorka pod možnou konkurencí vnímá i "moderní trendy v nákupním chování zákazníků" v podobě nákupů prostřednictvím Ebay či Aliexpress. Z pohledu analýzy stávající konkurence by bylo zajímavé začlenění mystery shoppingu.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autorka prokazuje schopnost interpretovat získané výsledky a vyvozovat z nich závěry standardním způsobem.
Praktická využitelnost výsledků B Výsledky práce (výstupy z analýz i samotnou návrhovou část) lze pro analyzovanou společnost považovat za prakticky využitelné.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce působí přehledným a uceleným dojmem. Autorka využívá vhodné terminologie na dobré jazykové úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Autorka v práci využívá velkého množství adekvátních zdrojů, které jsou zde i citovány.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Chlebovský, Vít

Cílem práce bylo vypracování návrhů na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Cíl považuji za splněný s drobnými připomínkami uvedenými v komentáři dále. V rámci analytické části práce autorka využívá standardní metodické postupy. Připomínku mám k faktu, že analýza je hodně popisná a nejde dostatečně do hloubky. Z jednotlivých dílčích analýz nejsou úplně zřetelné výstupy ve formě identifikovaných příležitostí a hrozeb, případně silných a slabých stránek. Větší přehlednosti by prospělo shrnutí jednotlivých dílčích analýz například do tabulek. Připravené návrhy respektují závěry z analýz. V návrzích postrádám základní časový harmonogram realizace a časování komunikační kampaně. Přes uvedené připomínky práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 119824