VOŠVRDOVÁ, K. Návrh na zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Práce jako celek působí přehledně a logicky uspořádaně. Autorka zde prokazuje schopnosti využít získaných teoretických poznatků v následných analýzách, jejichž výsledků dovede správně využít i v samotné návrhové části. Velice kladně hodnotím přístup autorky k samotnému tématu i ke zpracování bakalářské práce. Při zpracování byl zřejmý pozitivní vztah ke zvolené problematice i zájem se kterým byla daná problematika zkoumána. Návrhy předložené v práci jsou smysluplné, promyšlené, realizovatelné a pro analyzovanou společnost také zcela jistě přínosné. Otázky k obhajobě: 1) Jaké trendy z pohledu sňatkovosti se podle Vás dají očekávat v budoucích letech? (Věk novomanželů, velikost svateb, nároky na vybavení svateb) 2) Jak moc je podle Vás pro zákazníky výhodné objednání svatebních šatů např. prostřednictvím Aliexpressu oproti půjčení např. v půjčovně šatů?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | V práci je využito standardního postupu a adekvátních metod. Analýza makroprostředí je vhodně doplněna o informace o vývoji sňatkovosti v daném regionu za poslední roky, vč. průměrného věku. Autorka se zde mimo jiné zamýšlí také nad sňatky druhými. Kladně také hodnotím, že autorka pod možnou konkurencí vnímá i "moderní trendy v nákupním chování zákazníků" v podobě nákupů prostřednictvím Ebay či Aliexpress. Z pohledu analýzy stávající konkurence by bylo zajímavé začlenění mystery shoppingu. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | Autorka prokazuje schopnost interpretovat získané výsledky a vyvozovat z nich závěry standardním způsobem. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Výsledky práce (výstupy z analýz i samotnou návrhovou část) lze pro analyzovanou společnost považovat za prakticky využitelné. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce působí přehledným a uceleným dojmem. Autorka využívá vhodné terminologie na dobré jazykové úrovni. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Autorka v práci využívá velkého množství adekvátních zdrojů, které jsou zde i citovány. |
Cílem práce bylo vypracování návrhů na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Cíl považuji za splněný s drobnými připomínkami uvedenými v komentáři dále. V rámci analytické části práce autorka využívá standardní metodické postupy. Připomínku mám k faktu, že analýza je hodně popisná a nejde dostatečně do hloubky. Z jednotlivých dílčích analýz nejsou úplně zřetelné výstupy ve formě identifikovaných příležitostí a hrozeb, případně silných a slabých stránek. Větší přehlednosti by prospělo shrnutí jednotlivých dílčích analýz například do tabulek. Připravené návrhy respektují závěry z analýz. V návrzích postrádám základní časový harmonogram realizace a časování komunikační kampaně. Přes uvedené připomínky práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 119824