VAŠEK, D. Marketingový mix společnosti Cukrárna Romance [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Otázky k obhajobě: 1) Je podle Vás možné vnímat jako konkurenty cukrárny také super (hypermarkety) či pekárna nabízející cukrářské výrobky na konzumaci doma? 2) Byl již některý z uvedených návrhů realizován? (s jakým výsledkem)

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků D
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací C V některých částech teorie není zcela jasně poznatelné, zde bylo čerpáno z jednoho zdroje nebo zda v jednotlivých odstavcích byl zdroj opomenut.
Navrhovaná známka
D

Posudek oponenta

Raždicová, Kateřina

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 85166