MIZEROVÁ, P. Návrh komunikačního mixu podnikatele Mgr. Lumíra Bednaříka [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Otázka k obhajobě: Jak byste vyčíslila jednu hodinu práce podnikatelského subjektu? (V kapitole 3.9 Profil na sociálních sítích uvádíte, že peněžní výdaje na tuto propagaci jsou nulové)

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C V práci by bylo vhodnější věnovat se více analýze marketingové komunikace největších konkurentů. Některé části analýz vypadají spíše jako obecná charakteristika prostředí kde společnost působí.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Některé obrázky jsou nižší tiskové kvality
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Splnění stanovených cílů B
Praktická využitelnost výsledků C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Bednařík, Lumír

Autorka dobře zpracovala podklady a vstupní data, což v konečném důsledku poskytlo detailní a komplexní analýzu současného stavu. Návrhy a doporučení jsou vzájemně provázány a tvoří jednotný celek. Navrhované nástroje propagace považuji za v praxi uplatnitelné a přínosné. Kladně hodnotím množství informačních zdrojů využitých v diplomové práci.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 73630