ŠKARABELOVÁ, A. Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Diplomová práce je na velmi dobré úrovni a splnila stanovený cíl.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníka jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A Diplomantka použila relevantní metody pro sběr a analýzu dat.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Autorka velmi dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu.
Praktická využitelnost výsledků B Navrhovaný soubor opatření pro zvýšení úrovně spokojenosti je logicky a přehledně propracovaný.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Formální náležitosti a použitá terminologie je na dobré úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací A Citační norma je dodržena. Práce s citačními zdroji je na výborné úrovni.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Drexler, Denis

V práci lze jednoznačně vyzdvihnout přístup autorky a použití několika výzkumných a analytických metod. Ve svých doporučeních autorka správně vychází ze závěrů předchozích analýz. Většina doporučení správně cílí především na posílení loajality stávajících zákazníků.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 90724