HERKA, M. Současný stav a vývojové tendence v konstrukci diferenciálů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2009.
Studentovi se podařilo dobře splnit zadání a zmapovat současný stav v konstrukci diferenciálů. Stejně tak dobře byl splněn bod týkající se vývojových trendů v oblasti. Především kapitola zaměřená na vektorové systémy dává dobrý přehled, kterým směrem by se mohl vývoj v konstrukci diferenciálů ubírat. Bakalář ke zpracování bakalářské práce přistupoval svědomitě, samostatně a prokázal schopnost využít znalosti získané během studia.ke zvládnutí úkolů, které byly na něj, jakožto řešitele bakalářské práce kladeny.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | B | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Bakalářská práce splnila zadání a je jak po obsahové, tak i po grafické stránce na dobré úrovni.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | A |
eVSKP id 19557