FIKAR, J. Model robotu v Pythonu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2008.
Cílem práce bylo v programovacím jazyce Python vytvořit simulační model robotu Micro-mouse a jeho prostředí ve kterém se bude pohybovat. Dalším cílem bylo implementovat základní fyziku pro zajištění kolizí mezi objekty. Simulační model musí být přístupný z jiných programovacích jazyků například pomocí knihoven DLL. Tyto cíle byly úspěšně splněny a zadané téma lze tedy považovat za splněné v požadovaném rozsahu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | B | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Práce se zabývá tvorbou dynamického modelu autonomního robotu pro soutěž Mircromouse. Model robotu je vytvořen v prostředí Blender a pro simulaci dynamických vlastností je použito prostředí Bullet. Výsledkem práce je platformově nezávislý dynamický model robotu a jeho prostředí , v tomto případě bludiště, který je možno používat pro trénování, či ladění různých řídicích algoritmů. Práce je zpracována velmi přehledně a systematicky.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | B | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | B |
eVSKP id 11796