HUDCOVÁ, L. Brand name, jeho tvorba a oceňování [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Hanušová, Helena

Pro zpracování tématu musela studentka samostatně nastudovat poměrně obtížně dostupnou odbornou literaturu ( i zahraniční). Při obhajobě doporučuji zodpovědět následující otázky: 1.V případě, že náklady na brand budou zachyceny jen ve VPÚ, kde byste je doporučila evidovat a jak by se měly rozpočítávat na výkony 2. Je možné zneužít brand při jeho zařazení do aktiv(kde a jak)

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Pernica,, Martin

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 49042