MIKULA, Š. Marketingové strategie globálních IT korporací [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
V předložené DP oceňuji komplexní přehled vývoje marketingových aktivit v IT odvětví od jeho vzniku až do současnosti s důrazem na odlišnosti v postupech uplatňovaných v IT odvětví oproti marketingovým strategiím tradičních B-2-B trhů. Užitečný je rovněž průzkum provedený mezi uživateli IT produktů a služeb. Návrhová část mohla detailněji rozebrat rozdíly mezi globálními a českými IT firmami a diplomant se mohl rovněž detailněji zamyslet nad dalším možným vývojem marketingových strategií v odvětví a navrhnout konkrétní doporučení pro firmy ucházející se o dlouhodobou přízeň zákazníků v oblasti informačních technologií. Otázka k obhajobě: Dotazník průzkumu vyplňovali i cizinci. Máte k dispozici podrobnější rozbor a porovnání odpovědí respondentů z ČR a ze zahraničí? Narazil jste u některých otázek na významné odchylky v odpovědích mezi českými a zahraničními respondenty?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | D | ||
Přínos a praktické využití návrhu | E | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | C | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | D | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | C | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | D | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | D | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | C |
eVSKP id 37665