PAUL, L. Aplikace fuzzy logiky pro hodnocení kvality zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Diplomová práce řeší problematiku kvality zákazníků společnosti ALVAO, s. r. o.. Jsou uvedena teoretická východiska nezbytná k vytvoření modelu. Je uveden fuzzy model a ukázky vyhodnocení reálných zákazníků společnosti v SW oblasti. K řešení je využito teorie fuzzy logiky a programovacích prostředků Excelu a MATLAB. Práce má využití v praxi, je velmi kvalitně zpracována a hodnotím ji celkovým stupněm výborně.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Diplomová práce je zaměřena na řešení hodnocení kvality zákazníků pomocí fuzzy logiky v programech MS Excel a MATLAB. Zpracované modely jsme prakticky využili v rámci ročního hodnocení spokojenosti zákazníků. Problematika a tvorba modelů je podrobně popsána, co usnadňuje uživateli pochopit danou problematiku.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 126212