KOMÁREK, P. Analýza a návrh rozvoje elektronického obchodu firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Práce je zaměřena na analýzu elektronického obchodu firmy s konkrétními návrhy změn pro jeho rozvoj. V tomto směru byl cíl práce splněn. Hlavní důraz práce je kladen na návrhy pro vedení společnosti na základě analýzy současného stavu. Interpretace analýz a návrhů je pak vztažena k marketingovému mixu. Návrhy jsou časově i finančně ohodnoceny na základě osobních konzultací autora. Z hlediska formální, jazykové a citační úpravy je možné nalézt drobné nedostatky, avšak celkové zpracování odpovídá požadavkům. Práce je na velmi dobré úrovni s konkrétními návrhy pro zlepšení daného elektronického obchodu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | B | ||
Přínos a praktické využití návrhu | A | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | B | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | B | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A |
eVSKP id 38808