WIENER, M. Analýza efektivity marketingové strategie a její další využití ve výrobní firmě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2012.
V předložené diplomové práci oceňuji komplexně zpracované návrhy na zlepšení marketingové strategie firmy. Návrhy jsou dobře podloženy provedenými analýzami, reflektují aktuální situaci na trhu a v neposlední řadě praktické zkušenosti diplomanta. Zdařilá je rovněž 8. kapitola zaměřená na stručné zhodnocení úspěšnosti některých návrhů, které se podařilo implementovat již v průběhu zpracování diplomové práce. Otázka k obhajobě: V práci identifikujete klíčová rizika, která mohou negativně ovlivnit implementaci návrhů. Můžete stručně nastínit možná opatření pro eliminaci rizik?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | B | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | B | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | B | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Práce odpovídá nárokům kladeným na tento typ prací. Autor podrobně popisuje současný stav marketingové strategie ve vybrané společnosti a navrhovaná řešení jsou v souladu s finančními možnostmi společnosti.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Vlastní přínos a originalita | B | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | C |
eVSKP id 54287