MALÍKOVÁ, L. Marketingová strategie podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Diplomová práce je na velmi dobré úrovni a splnila stanovený cíl.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření v rámci marketingové strategie jsou v souladu s navrhovaným cílem.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Diplomantka použila adekvátní metody pro sběr a analýzu dat.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Autorka velmi dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu.
Praktická využitelnost výsledků B Navrhovaná řešení jsou konkrétně definována a obsahují finanční a časový rámec, což umožňuje snadnější implementaci do praxe.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Formální náležitosti a použitá terminologie je na dobré úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Citační norma je dodržena. Práce s citačními zdroji je na velmi dobré úrovni.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Baksa, Jiří

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 90929