ŠIMEK, J. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V předložené DP především oceňuji kvalitně provedený a zpracovaný průzkum spokojenosti zákazníků a porovnání stávající konkurence. V návrhové části pak předkládá realistické a ekonomicky realizovatelné návrhy opatření, které by měly spokojenost zákazníků zvýšit. Otázka k obhajobě: Který z faktorů spokojenosti zákazníků považujete za nejdůležitější z hlediska dlouhodobé udržitelnosti vztahů se zákazníky a vůdčí pozice firmy na trhu?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části B
Přínos a praktické využití návrhu B
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A
Splnění cíle a rozsahu zadání B
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Novák, Tomáš

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 40662