KUČERA, O. Realizace edukačních úloh na experimentálních stanicích pro kluzná ložiska mazaná olejem a vzduchem. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2010.
Autor vytvořil tři výukové úlohy, přičemž se snažil odstranit všechny problémy na experimentálních stanicích a vždy rozšířit tyto úlohy o další metody řešení přičemž mohl ještě přehledněji porovnávat výsledky a nastínit řešení náklonu manometrických trubic vůči pásu u rovinného kluzného ložiska. Předpokládá se zavedení všech vytvořených a rozšířených úloh v novém akademickém roce.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Práce je poměrně rozsáhlá, ale některé věci jsou uváděny opakovaně. Většina postupů není vyjádřena tak aby tvořila logicky navazující sled kroků. Metodika postupu cvičení je zpracována tak, že pro toho kdo není detailně seznámen s pracovištěm , je velmi obtížné si přestavit průběh měření a průběh zpracování. Pokud bylo cílem práce vypracování edukačních úloh, tak předložená práce splnila zadání, ale přesto se domnívám, že práce by si zasloužila propracovanější úvod.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | B | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | D | ||
Vlastní přínos a originalita | D | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | B | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | D | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | E | ||
Práce s literaturou včetně citací | D |
eVSKP id 26439