TOTH, V. Marketingový plán pro společnost K2 atmitec, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Produkt K2 Start bude uveden na trh v říjnu 2016. Jeho propagace bude zahájena v listopadu 2016. Z jakých důvodů bude zahájena propagace K2 Start až po jeho uvedení na trh?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Práce působí velmi propracovaně, kapitoly na sebe logicky navazují. Především oceňuji podrobnou analýzu firmy Atmitec, s.r.o., její hlavní rysy, rozbor komunikačních metod a také výčet hlavních konkurentů. Autor se zaměřil pouze na jednu část (produkt) firmy a pokusil se nastínit možné směry rozvoje. Návrh na další růst firmy pomocí zavedení nové platformy a oslovení nové skupiny zákazníků se zdá být poměrně realistický a firma tak může vyplnit jistou mezeru na trhu. Práce obsahuje poměrně podrobné informace a to i s ohledem na případné odhadované náklady. Další příležitosti autor vidí v rozvoji komunikačních strategií s cílením na větší počet zákazníků a také vstup na zahraniční trhy.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 87403