MARTOF, J. Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti na Internetu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
V předložené práci oceňuji systematicky zpracované analýzy současného stavu - především ve využívání internetu v marketingové komunikaci zvolené společnosti. Předložené návrhy pak ze závěrů analýz vycházejí, jsou systematicky setříděné a připravené pro přímou implementaci v praxi. Otázka k obhajobě: Ve shrnutí analýz uvádíte mezi silnými stránkami společnosti "kvalitní internetová prezentace". Jako jeden z klíčových návrhů máte SEO optimalizaci. Není to v rozporu se zjištěním kvalitní prezentace na internetu?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Diplomant projevil schopnost samostatné tvořivé práce. Z hlediska obsahového i formálního odpovídá oponovaná diplomová prácepožadavkům kladeným na tento typ prací.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | D |
eVSKP id 102612