ŤUPA, M. Návrh nových laboratorních úloh předmětu Přístupové a transportní sítě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2008.
Student Tupa se mel seznamit podrobně se stávajícími úlohami měřenými v laboratořích předmětu Přístupové a transportní sítě, coz vsak v praci neni dostatecne uvedeno. Dále se prokazatelne seznamil s telekomunikačním výukovým prostředím TIMS v softwarové i hardwarové verzi. Nezamyslel se nad celkovou modernizaci laboratoří, nybrz se venoval pouze nejjednodussi casti tedy výukovému prostředí TIMS. Vhodne pracoval s novym analyzátory ClearSight, nezabyval se LAN analyzátor Fluke NTS2 jak dle zadani mel. Navrhnl a realizoval dvě nové laboratorní úlohy. Pro nově navržené úlohy zpracoval zadání s vzorovými protokoly. K ovládání ClearSight připravil přehledny manuál. Student Tupa s vedoucim temer nekomunikoval a pracoval velmi samostatne, ale ucelne. Jeho prace je na prekvapive dobre urovni, pokud bereme v uvahu laboratore s TIMS, kde podle zadani studenta Tupy budou studenti v laboratorich vedeni k premysleni nad principy. Student Tupa nezasadil svou bakalarskou praci do souvislosti vsech laboratornich uloh v predmetu, ale to je zrejme pro bakalare ukol ponekud slozity a vhodnejsi az pro diplomanty. Hlavni predstavy vedouciho byly naplneny, prace odpovida predpokaldum a doporucuji ji k obhajobe.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | C | 39/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | D | 12/20 | |
Formální zpracování práce | B | 16/20 | |
Využití literatury | B | 8/10 |
Student ve své práci představuje dvě nové laboratorní úlohy do předmětu Přístupové a transportní sítě. Při tvorbě úloh, které jsou zaměřeny na digitální modulace, využil výukového programu TutorTIMS. Práce je formálně dobře členěná avšak formálního hlediska bych však doporučil vytvořené návrhy protokolů jednotlivých laboratorních úloh zařadit až na konec práce jako přílohu. Protokoly zařazené přímo do hlavní statě ubírají na přehlednosti. Samotné návody jsou však vyprácovány přehledně a jsou vhodně doplněny teoretickým úvodem. Obrázky na straně 54 a 55 jsou bohužel špatně čitelné, screenshoty či ukázku aplikace by bylo vhodné uložit na přiložené CD. Zadání bylo dozajista splněno, a proto práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 20/20 | |
Odborná úroveň práce | C | 39/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | A | 18/20 | |
Formální zpracování práce | F | 4/10 |
eVSKP id 13988