LAZAROV, W. Zpětnovazební profilační model pro výuku a trénink kybernetické bezpečnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2024.
Student Willi Lazarov pracoval velmi aktivně na diplomové práci a pravidelně konzultoval dosažené výsledky, veškeré body zadání diplomové práce byly splněny. Student navrhnul vlastní profilační model vhodný pro zefektivnění výuky kybernetické bezpečnosti v prostředí cyber range. Vlastní model student implementoval do platformy BUTCA a ověřil jeho funkčnosti. Po formální a odborné stránce je práce na velmi vysoké úrovni. Výsledný model a jeho aplikace je funkční a splňuje definované požadavky. Výsledky diplomové práce student bude prezentovat na tuzemských i mezinárodních konferencích. Na základě dosažených výsledků i nad rámec diplomové práce navrhuji hodnotit známkou výborně.
Předložená diplomová práce na téma: „Zpětnovazební profilační model pro výuku a trénink kybernetické bezpečnosti“ je na svých 120 stranách vhodně strukturovaná. Teoretická část práce se zaměřuje na popis vzdělávání v oblasti kybernetické bezpečnosti, kde jsou zmíněny zásadní aspekty edukace formou cyber range, resp. návrh pofilačního modelu. V praktické části se student zaměřuje zejména na implementaci navrženého přístupu do platformy BUTCA a výsledné řešení je následně otestováno. Ve čtvrté kapitole se pak student zaměřil na profilování studentů na různých stupních vzdělávání formou případové studie. Z formálního hlediska práce obsahuje typografické chyby a překlepy minoritně. Zadání práce považuji za splněné. Práci doporučuji k obhajobě s bodovým hodnocením 100/A.
eVSKP id 159239