BEDNÁRIKOVÁ, M. Návrh marketingového plánu v podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Milichovský, František

1) Jaké jsou předpokládané přínosy z realizace uvedených návrhů?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A Studentka zpracovala bakalářskou práci na velmi vysoké úrovni, čímž naplnila stanovené cíle.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A Vypracovaná teoretická část plně reflektuje požadavky na uvedené téma a stanovený postup plně odpovídá zadanému tématu.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Pro vypracování bakalářské práce využila bakalantka odpovídající výzkum, na jehož základě provedla kvalitní shrnutí analytické části.
Praktická využitelnost výsledků A Odvětví pivovarnictví představuje velmi významnou oblast průmyslu, která významně přispívá do veřejného rozpočtu. Pro samotný minipivovar Vŕšky se jedná o významné podklady pro jeho vstup na žilinský trh a také pro upevnění příslušného tržního podílu.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce obsahuje drobné formální chyby, které v celkovém měřítku nesnižují kvalitu.
Práce s informačními zdroji, včetně citací A Použité zdroje plně odpovídají zadanému tématu a jejich využití je na vyčerpávající úrovni.
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Fischer, Jan

Výborně zpracovaná práce, přímá konzultace s podnikem, pro který byla práce vypracována, výhled na reálné uplatnění návrhů.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 103409