ZAHRADNÍKOVÁ, H. Podnikatelský záměr - založení mateřské školy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Heralecký, Tomáš

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Opletal, David

Práce je napsána čtivě a bez zjevných pravopisných chyb. Některé z definovaných pojmů v teoretické části práce se jeví už přespříliš obecně a jejich rozvedení nadbytečné, kupříkladu definice podnikání. Praktická analytická část je provedena pečlivě a správně se věnuje i v oblasti analýzy makroprostředí především navrhovanému podniku. Výstupy analytické části jsou vhodnou oporou pro logické návrhy budoucího podniku. Je nutno zvláště ocenit kvalitní sběr informací dotazníkovým šetřením s dostatečným vzorkem cílové skupiny, stejně jako diplomantkou navržený rozsah nadstandardních služeb zamýšlené školky za účelem získání konkurenční výhody. Diplomantka mohla věnovat větší proporci práce hlubšímu rozvedení některých komponent praktické části – nabízí se např. otázka dostupných bankovních produktů pro financování záměru, komparace. Vzhledem k požadovanému rozsahu práce bakalářské lze ale výsledný záběr práce bez výhrad akceptovat. Celkově hodnotím výsledek, vzhledem k povaze práce bakalářské za kvalitně a kompexně zpracován. Hodnotím známkou B.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 70718