POSPÍŠIL, V. Marketingový mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Bakalářská práce předkládá návrhy v oblasti marketingového mixu společnosti Tiskárna Pospíšil. Autor v práci prokázal schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře využitelné ve společnosti, které mohly být ještě dopracovány (viz výše - Praktická využitelnost návrhů). Nicméně, návrhy vycházejí z velmi dobré znalosti prostředí společnosti autorem. Vojtěch Pospíšil pracoval samostatně a se zájmem o problematiku. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázka k obhajobě: V kap. 4.8 Rizika realizace uvádíte, že návrhy je dobré "rozvrhnout je během delšího časového období" - máte nějakou konkrétnější představu o možném časovém plánu Vašich návrhů?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Stanovený cíl práce byl naplněn.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D Autor zvolil vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody, které ale mohly být detailnější, např. analýza konkurence srovnávající plánovanou oblast návrhů. Také by bylo vhodnější použít rozšířený marketingový mix, protože tiskárna je službou. Kapitolu 3.7.4 bylo lepší zpracovat dle teor. podkadů v kap. 2.3.5.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Student prokázal dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry.
Praktická využitelnost výsledků C Výsledky práce jsou prakticky využitelné ve společnosti Tiskárna Pospíšil. Pro návrhy mohl být zpracován přehledný časový plán a chybí i vymezení finančních přínosů návrhů.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autor používá vhodnou terminologii.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Autor v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Hladík, Petr

Student se ve své bakalářské práci zaměřuje na marketingový mix společnosti Tiskárna Pospíšil. Práce obsahuje kvalitně zpracovanou analytickou část, navazující na teoretická východiska. Autor prokázal schopnost jasně formulovat své představy, získat a zpracovat potřebné informace a vyvodit z nich relevantní závěry. Kladně hodnotím rozmanitost stanovených návrhů na zlepšení současného stavu, které vzhledem k velikosti podniku považuji za dostačující a reálně aplikovatelné. Bakalářskou práci doporučuji k obhajobě a hodnotím ji výslednou známkou B.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 125232