DUFEK, I. Příposlech k rybářskému hlásiči v pásmu LPD [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2008.
Předložená bakalářská práce se zabývá soukromou aktivitou studenta a sice realizací bezdrátového příposlechu k rybářskému hlásiči. Zvolený postup umožňuje korektní realizaci celého zařízení, nicméně v průběhu řešení byly studentem objeveny zásadní negativní vlastnosti bezdrátových modulů. Tyto nectnosti nebylo možné dopředu předvídat, především k neexistenci kompletní dokumentace k modulům. Student pracoval aktivně a samostatně během celé doby řešení projektu. Hlavní závěry bakalářské práce byly prezentovány na soutěži Student EEICT 2008.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 49/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | A | 19/20 | |
Využití literatury | A | 9/10 |
Z práce studenta je zřejmá důkladná systematičnost při vývoji jednoduché, leč širokou oblast studia postihující, aplikace. Student s úspěchem řešil návrh systému od klasických analogových obvodů, mikroprocesorových systémů včetně vývoje firmware až po obvody rádiové komunikace s vlastním návrhem komunikačního protokolu. Plně využil dostupné především internetové literatury, v případě nejasností, či spíše omezenosti těchto zdrojů, provedl příslušné experimenty. Při postupném vývoji systému vždy nabídl několik alternativních variant řešení s náležitým zdůvodněním cílového výběru. Výsledkem práce je realizovaný hardware a příslušný software včetně ověření v praxi a stanovení dalších možností úprav při finalizaci zařízení. Textová část práce je vyvážená, neobsahuje překlepy, obsahuje jen minimum terminologických nepřesností, abstrakt vystihuje podstatu práce, verze v angličtině obsahuje drobné chyby, především v užití (spíše neužití) členů. Celkové dílo studenta prokazuje jeho samostatnost a schopnost systematicky řešit technické úkoly.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 20/20 | |
Odborná úroveň práce | A | 45/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | A | 9/10 |
eVSKP id 14514