NEZBEDOVÁ, K. Aplikace fuzzy logiky pro hodnocení kvality zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Diplomová práce řeší problematiku hodnocení kvality zákazníků společnosti SAP. K řešení je využito teorie fuzzy logiky a programovacích prostředků Excelu a MATLAB. Pomocí výsledků může společnost určit následující postup při řešení problémů zákazníka. Práce má využití v praxi, je velmi kvalitně zpracována a hodnotím ji celkovým stupněm výborně.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Diplomová práce byla zpracována na téma Aplikace fuzzy logiky pro hodnocení kvality zákazníků. Studentka se zaměřila na tvorbu rozhodovacích modelů v prostředí MS Excel a MATLAB. Zpracované modely jsou funkční a uplatnitelné v praxi. Diplomová práce je zpracována kvalitně a přehledně. Práci doporučuji k obhajobě a hodnotím stupněm velmi dobře.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 127688