TUPÝ, M. Rizika v oblasti řízení marketingových nástrojů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2018.
Diplomová práce se zabývá řízením rizik v oblasti marketingových nástrojů s cílem návrhu na jejich zlepšení. Postup řešení odpovídá zvolenému tématu práce. Student popsal podnikatelský subjekt, provedl analýzy marketingového makroprostředí a mikroprostředí a zhodnotil rizika vyplývající z provedených analýz. Zvolené rizikové oblasti doporučil zlepšit v podobě návrhů na úpravu nástrojů marketingového mixu. Závěrečná práce je zpracována vyčerpávajícím způsobem a drobné nedostatky neovlivňují výslednou kvalitu práce. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě závěrečné práce: 1) Můžete vysvětlit, kdo byl autorem u uváděného zdroje "FAKULTA PODNIKATELSKÁ VYSOKÉHO UČENÍ TECHNICKÉHO V BRNĚ. Marketingový plán. Brno: Fakulta podnikatelská, 2016." a citovaného na straně 43 jako "(FP VUT, 2016)"? Jde-li o Vaší práci, pak autor je povinný údaj. 2) Zkoušel jste již oslovit případné zájemce o podnikání pod franšízou? Pokud ano, jaký je výsledek? Pokud ne, jaký zájem předpokládáte ve zvolených lokalitách?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
Úroveň zpracování teoretické části tj. poznatky získané studiem | B | ||
Úroveň zpracování analytické části tj. zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody | B | ||
Odborná úroveň diplomové práce | C | ||
Přínos pro praktické i teoretické využití | B | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 a 690-2 | C | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | C |
Správne zvolený marketing je v dnešnej dobe podstatný pre udržanie, prípadne vylepšenie pozície firmy na trhu. Obzvlášť to platí pre oblasť obchodu. Kladenie dôrazu na optimalizovanie marketingových nástrojov patrí k permanentným obchodným potrebám. V práci oceňujem dobre spracovanú internú analýzu chodu vinotéky. Zaujímavo je spracovaný návrh na minimalizáciu rizík pri jej ďalšom rozvoji aj formou vytvorenia franchisingovej siete. Práca popisuje jednotlivé riziká pri rozširovaní prevádzok, ale predkladá aj východiská, ako sa týmto rizikám vyhnúť. Táto forma rozvoja v sebe spája charizmu lokálneho obchodníka so silou a skúsenosťami majiteľa franchisingovej siete. Je to cesta, ktorou sa pravdepodobne spoločnosť v snahe ďalšieho rozvoja a rozširovania vydá. Samozrejme pri rešpektovaní minimalizácie rizík uvedených v práci. Po komplexnom zhodnotení práce ju doporučujem ku obhajobe.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Úplnost vypracování | B | ||
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce | A | ||
Úroveň zpracování diplomové práce tj. originalita řešení, způsob zpracování podkladů, vstupních dat, použité metody | B | ||
Obtížnost a správnost řešení | B | ||
Přínos pro praktické i teoretické využití | B | ||
Odborná jazyková úroveň | B | ||
Písemná a grafická úprava tj. text, grafy, tabulky | A |
eVSKP id 103802