BLECHTA, M. Vizualizace pohybu vozidla se čtyřmi řízenými a hnanými koly [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2012.
Student samostatně nastudoval teorii a jazyk VRML. V rešeršní části shrnul tyto poznatky tak, že představují dobrý zdroj informací pro někoho, kdo se chce danou problematikou začít zabývat. V prostředí Simulink bylo vytvořeno několik scén, které demonstrují použití virtuální reality při studiu chování mechanických soustav, některé scénáře byly zopakovány s reálným modelem (Car4). Takto připravené nástroje lze použít jako výchozí bod pro vizualizaci pohybu těles s vyžitím nástrojů integrovaných v Matlabu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Student zvládl ve své práci výborně zpracovat poměrně náročné a rozsáhlé téma, splnil navýbornou veškeré cíle stanovené zadáním. Výsledkem je mimo jiné i velmi podrobný a srozumitelný návod pro práci s virtuální realitou a propojením na výpošetní systém dSPACE.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | B |
eVSKP id 50583